outis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar. Şimdi bir sorum var. hani internet sitelerini webviev ile mobil uygulama yapıyoruz ya, C# ile bir internet sitesini MASAÜSTÜ uygulaması olarak yapabilir miyiz? Bilginiz var mı bu konuda?
Yapılacakların sınırı yok elbet ama web sitesinin daha çok uygulama görünümü yapabilmek için kullanılınir.