açıkcası böyle bir dönemde indirim yapmak çok akıl işi değil.
şimdi 59 liraya sattığın yağı 50 liraya satacaksın stoğu bitireceksin,
hem biraz geçte olsa 15 kazanacağına 5 kazanacaksın
sonra gidip ürünü tedarikçiden daha yukarı fiyata tedarik edeceksin ürünü 65'e satmaya başlayacaksın, rakiplerin 59'a satmaya devam edecek.
açıkcası bir pazaryeri satıcısı olarak düşüncelerim bunlar, alıcı olarakta siz yorumlayın.