Merhabalar arkadaşlar Adobe illustrator ve Adobe photoshop kullanıyorum sürem dolduğu için bir şekilde uzatmam lazım nasıl yapabilirim tavsiyeleriniz nedir?
Her türlü yardıma açığım. Teşekkürler.