dowerpower adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar hocam,

Evde xiamio mi box s 4k kullanıyorum, lisanslı bir ürün bu sebeptende biraz pahalı. Ancak derseniz ki ben apk indireceğim vs size https://www.hepsiburada.com/case-4u-...za=Hepsiburada önerebilirim 300 liraya düşmüş.
Sende ki markayı yaz bana fiyatı önemli değil hocam n11 den kuponla alacağım, memnunmusun ve kaç gb ram hafıza var.