maalesef. internet bağlatırken de böyle sorun yaşamıştım no:8 için sistemden açılış yaptılar. Bu arada no:6 bir alt katımda kalıyor, üst kattan benim girişim
Ofisinize 6 Numaradan giriş yapmıyorsanız sorun yok.Farklı bir kapı var ise kapıya No:8 yazın.
Şu adrese bakın binanızda 8 Nolu daire gözüküyor mu?
https://adres.nvi.gov.tr/VatandasIslemleri/AdresSorgu
İskanı yok ise: "İnşaat Bina" gözüküyorsa problem yok.
İskanı var ve daire gözükmüyor ise memurun suyuna gidin yardımcı olur genelde.
Not:
No:6 sizin ise ve evin bir kısmını home office kullanacaksanız sorun olmaz.