srknakyurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 yildir felan kullanıyorum, cok antika bi banka, altın ve dövizdeki makas aralığı dışında bi avantajı yok.
Evet bende sadece onun için hesap açtım hocam.