olmuyor krdsm bende de ya chek yiyor yada kısıtlama butun gun 1 tane reklam cıkamadım.
Check yesin hesaplar ben ona razıyımda bmler patlamasın çıldırıcam.
Bende 1 haftadır var bu olay. BM den reklam girdikten sonra provizyon istiyor. Kişiselde sorun yok BM den pro istiyor. Ben yurtdışı hesaplarda kullanıyorum.
Bu provizyon olayını bende duydum ama eski tarzda bi provizyon değilmiş tam olarak nasıl bir provizyon bilmiyorum ama farklı bi tarzdaymış. Bende direk kısıtlama yapıyor. İtiraz etmek istediğimde de işletmenizi onaylayın diyor. İşletme doğrulaması istiyor kısacası.