Spora başlayalı 2 hafta oluyor, haftada 3 gün akşamları saat 9-10 arası gidiyorum. Kimse olmuyor bomboş oluyor ve fitness eldiveni kullanıyorum, spor yaparken elimi yüzüme götürmüyorum. Bir de araba bir kolonya ile elimi temizliyorum. Şimdilik bir sıkıntı olmadı. Eğer gideceksen sakin olduğu saat aralığını sor öyle tercih yap, kalabalık bir mekan olmasın.