Evet dediklerinize katılıyorum ve emeğinize de saygı duyuyorum hocam fakat bu devirde elektronik bir servise para ödemiyorsanız müşteri adamın ta kendisi olabiliyor malum . O yüzden biz sıradan insanlar olarak bu tür servislere temkinlik yaklaşmak bence doğaldır. Sunucu meselesine gelirsek de sunucular üzerinden yönlendirmeden de veriler elde edilebilir diye düşünüyorum hocam