Vefatına çok üzüldüğüm çocuk.

Acil nöbeti tutan Doktor arkadaşlar vardır, gelen çocuk vakalarını anlatmaları yeterli olur sanırım olaya ne taraftan bakılması gerektiğini.
x kattan, para yutan, nefes boruna bi şey kaçan, kimyasal madde içen, düğme yutan, hap yutan.. bunların hepsi çocuk ve ihmal sonucunda ortaya çıkıyor.
Olayı vicdan ya da biri ya da bi kesime saldırmaya yöneltmeyin.