Oturduğum semtte iyi bir altyapı ve adam akıllı firma olmadığı için mecbur kalıp aldım. Evde 2 kişinin kullanımına yetiyor ama katılıyorum fiyat biraz fazla. Şuan cayma bedelini ödemek istemiyorum, gerekirse her ay faturasını öderim sonra kapatacağım. Almak isteyenler iletişime geçebilirler, en azından 8 ay boyunca 50tl ye (olması gereken fiyatı) interneti kullanırlar, teşekkürler.