Abi böyle bir şey olamaz ya. Kader deyip geçeceğiz de,
çocukları eğiten öğretmenler kendini neden eğitmez? Ayrıca şunun da bilgisine vereyim kapak öyle farklı tasarlanmış ki (V şeklinde) resmen tıkaç gibi oturmuştur. Güçlü kuvvetli heimlich manevrası uygulanmalıydı. Bu kısmı geçtim
firma sahibinin hiç mi suçu yok? Bu tür çocuklarının gözünü boyayan şekerli yiyecekler zaten yasaklanmıştı
kantin işletmesinin hiç mi suçu yok? Vefat eden öğrencinin son anları: https://video.haber7.com/video-galer...on-goruntuleri