MuhammetDemirel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende çok aradım fiyatlar ateş pahasıydı gittim eski 2 masaüstü kasamı birleştirdim sunucu yaptım evde kullanıyorum ama hala bi raspberry pi 4 istemiyor değilim
Hocam ben router olarak kullanacağım Raspberryi yurtta kaldığım için internete kısıtlamalr koymuşlar P2P bağlantılar vs de yasaklamışlar. İnternete de doğrudan bağlanılmıyor önce public şifresiz ağ var ona bağlanıyorsun sonra bilgisayarına ip tanımlıyor vs internete bağlıyor otomatik access point de takamıyorum o yüzden yani otomatik bağlanamıyor. Raspberry kurup içine Raspberry nin böyle bir şeyi var nassıl yapılıyor aklımda değil u an da internette hazır projeler var. Raspberry AP sanırım ondan kurup accesspoint e çevireceğim PC den. %90 başarılı bir sonuç alırım çünkü windows pcmden interneti paylaştığımda telefonumda sorun yaşamadım.