Bilirkişi raporları bu kadar kısacık olmaz, bilirkişiyi savunmuyorum ama o sonucu bulmak için yazdığı her şeyi görmeden yargılamak saçma geliyor. Uydurma da olabilir onu da bilmiyorum.