Muhabbeti sıcak tut nakit almaya bak.
Biraz kendini alla pulla çok alıyoruz çok satıyoruz bunlar numunelik filan de

Hocam şuan da herşey %20 pahalandı. Her sene sonu olan bir durum bizim ülkemizde ekstrası olan bir durum, bir sürü yer var illa ki ellerinde spot kalan ürünler olanda vardır. Keşif yapmak lazım.


OznKya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
önceden oralar çok uygun fiyatlıydı ama geçen senelerde gittiğimde fiyatlar baya pahalıydı bide kar koyup satıcaz , zor