Yok hocam estağfurullah,
Ben bu durumlarda anında siteyi uçurmayan domain/hosting firmalarını suçlu görüyorum. Tam olarak neyi bekliyorlar, 1 saniye bile çok önemli.
Hocam abuse maili veriyorlar o maillere bakan yok. Atılan çoğu e-posta geri dönüyor iletilemiyor, böyle acayip bir durum bizim var. Yabancı firmalardan kayıt etseler anında kapatılıyor zaten
https://chrome.google.com/webstore/d...bfekkdciegfboi
Kullanılmasını öneriyorum, hiç değilse chrome üzerinde sitenin zararlı olduğu gözükür kimse bilgisini girmez.