Hahaha, isimtescili aradım haber vermek için mail atın diyorlar 🤣
Süper ya vallahi, Türkiye dolandırıcılar için bir cennet, şapşal şirketlerimiz de adeta birer nimet. Adamlara dolandırıcıları ihbar ediyoruz, böyle olmaz mail atın diyorlar 🤫
Böyle olmaz savcılığa git bizim yerimize şikayet et