kardesim ilk annem nisan ayında sonra babamla kardeşim korona oldu eylül ayında . apartmandakiler panik olmustu. bize karsi terslenmeler falan yasanmisti. isin garibi evde 3 kisi pozitifti ben negatif. neyse babam şeker tansiyon kalp hastasidir. neredeyse hiç belirtisi olmadi... kardesim 10 gün yataktan kalkamadi. lutfen karsi tarafi incitmeyin onlarda canlarinin derdinde