alperen01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim apartmanda karı-koca korona olmuş son 1.5 haftadır evlerinden çıkmıyorlardı bugün sabah fenalaşmış galiba 1 tanesi AYNI EVDE karantinada kalan kızları apar topar gidecez derken apartmanın her yerine ellerini sürmüş kapı kolu, ziller vs (kasıtlı değil apar topar çıktığı için) şimdi soruyorum size apar topar da olsa doğru bir davranış mı?
Uçma ve temassız zil falan üretildi de bizim mi haberimiz olmadı?

Hem kasıtlı değil diyorsun, hem doğru bir davranış mı diyorsun. Benim ailemden birisi can çekişecek, ben bir de yok oraya dokunmayayım, buraya dokunmayayım diye mi düşüncem? O dokunduysa, sen dokunma. Git dezenfekte ettir.