Alın elinize dezenfektanlı veya kolanyalı bir bez siliverin bir zahmet onuda bence. O kadar detaya dikkat edecekseniz üstteki arkadaşın dediği gibi evden çıkmayın siz

Zaten dediğim gibi sizin o zilleri çıplak elle kullanmamanız gerekiyor normalde de. Tüm olay sizde bitiyor abartıya gerek yok.
Hocam sorun ben değilim ben corona olsam da problem (tekken) yok babamın tek akciğeri yok sıkıntı yaptığım kişi o.