BlackSeo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar 2 gündür şiddetli kuru öksürük vardı ve bugün nezle gibiydi. grip olduğumu düşündüm. gece saatlerinde birden tad ve koku alamamaya başladım ve hastaneye gittim test için. muhtemelen pozitif çıkacak. tedavi sürecinde sigara içsem çok fazla olumsuz etkiler mi? önerileriniz vs var mı?

not: herhangi bir ateş vs yok. sürekli hapşırmaya başladım.
Bu soruları buraya değil doktorunuza sormanızı öneririm