Selamun aleyküm kardeşim. Ben ilk korona olan insanlardanım mart ayında korona oldum. 1 ay sürdü benim. İlk olduğumuz için ne yapacaklarını bilmiyorlardı. Sana acizane tavsiyem, Yapman gerekenler şunlar;

1- İlaçlarını almadıysan ilaçlarını ilçe sağlığı arayıp alabilirsiniz.
2- 3 öğün yemek yemelisin.
3- 3 öğün sabah öğle akşam bir avuç kuruyemiş yemelisin. Ceviz badem fındık fıstık
4- Eczanede satılan (marka fark etmez) c vitamini almalısın. Bu sabah akşam içilecek.
5- Nefesini rahatlatmak için göğüs üzerine yatmalısın en az 3 saat. Bunu gün içine bölebilirsin. 1 saat yada yarım saat yatabilirsin. 2 saat sonra tekrar gögüs üzerine yatarsın. Ben 6 saat yatıyordum. 3 saat yatıp 1 saat mola verip tekrar 3 saat yatıyordum.
6- Sigara ise kesinlikle yok.
7- İçebilirsen çok güzel olur. Kekik yağını 11 damla suya katıp içeceksin. Bunu günde 2 kez yapsan iyi olur. Olmadı 1 kez yaparsın.

Yazdıklarımın daha fazlasını yaptım. Ama en önemlisi kendini salmamalısın.

Allah şifa versin.