Merhaba, vizelerim yaklaşıyor. Hazırlanmaya başladım fakat bir sorum var. Önceden Macbook kullanırken iPhone cihazım ile Macbook'um arasındaki iCloud bağlantısı sayesinde Pages üzerinde rahatlıkla çalışabiliyordum. Macbook'tan yazdığımda iPhone'ye yansıyordu. Şimdi aynı şekilde belge üzerinden çalışabileceğim ve iOS ile Windows arasında bağlantı kurabileceğim, anlık olarak her iki cihaza da yansıyabilecek bir uygulama biliyor musunuz? Teşekkürler. Önerilere R10+ verilecek.