Arkadaşlar taşıyıcı olduğumu düşünüyorum. Sizce ihtimal var mı? Merak ettiğim için bu konuyu açma gereği duydum.
Hergün iç içe olduğum iş arkadaşım korona oldu ve işe gelmiyor ancak ben olmadım.
Daha sonra A kişisi ile görüştüm oda korona oldu. Kendisi karantinada.
Bazı sebeplerden Anneannemlerde kaldığım için anneannem, dedem korona oldu ben yine olmadım.
Daha önce B kişisine gittim ve 1 gece orda kaldım 4 gün sonra B kişisi de rahatsızlanınca korona testi pozitif çıktı.
Daha sonra diğer C kişisi ile görüştüm ve 4 gün sonra oda korona oldu.
Bu kişilerle gece gündüz beraberim iş sebebi istanbul'da olduğum için. Şimdi haber okurken süper taşıyıcı korona haberi karşıma çıkınca okuyunca acaba bende mi taşıyıcıyım diye düşündüm.
Not: 2 defa test yaptırdım, Negatif çıktı 6 gün arayla.
Nereye gitsem herkes birkaç gün sonra korona oluyor. Temas içerisindeyiz ben negatif çıkıyorum. Oda garibime geldi.
Güncelleme rötgen çektirmiştim unuttum eklemeyi oda temiz çıktı çok şükür.