BeratBerk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Korkumda bu piyasa burada dönüyor vergi mergi olmadan kazanılıyor sonradan eve tebligat gelmese iyidir.
valla umarım böyle birşey yaşamayız ya