Hyoudo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aman aman vergiye çatmayalımda reşit değiliz daha
Korkumda bu piyasa burada dönüyor vergi mergi olmadan kazanılıyor sonradan eve tebligat gelmese iyidir.