DieseLLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende 15yaşımda katılmıştım burada bir aileden daha fazlası var zamanla göreceksin güzel insan.

Nice 7aylara
evet hocam gün geçtikçe herşeyin tekrar tekrar farkına varıyorum