wmtbatu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Müşterinize ait numarayı paylaşmanız doğru değil.
Müşteri değil **************. Kimse iş yapmasın eğer sizlerden sipariş verirse 3 5 krs kazanacağız diye milletin günahına girmeyin sizlerde diye paylaştım.