kasimt07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba hocam 2 ay kadar önce bende attım imei başarılı bir şekilde bootloader programını tekrar çalıştırıp bootloader kilidini açık konuma getirdiniz mi?
Bootloader programını tekrar çalıştırmadım yani