Merhaba hocam 2 ay kadar önce bende attım imei başarılı bir şekilde bootloader programını tekrar çalıştırıp bootloader kilidini açık konuma getirdiniz mi?
Hocam yaklaşık 20 gün önce bootloader kilidini açmak için program ile başvuru yaptım 408 saat verdi buda 17 gün yapıyor 19. Gün direkt atmaya çalıştım ama olmadı. Acaba tekrar mi bootloader kilidini acmam gerekiyor bu süre dolduğu için ?