Arkadaşlar merhabalar, elimde bootloader süresi dolmuş ve IMEI gitmiş telefon var. YouTube de ki videoları izleyerek IMEI atmaya çalıştım ama eng romu yüklerken hata veriyor. Farklı bir yolu var mı acaba?