Uc aydir bir tane siteme onay almaya calisiyorum kac sefer yolladim unuttum artik bir turlu onay alamadim. Aralik ayina kadar beklemem lazim bir daha gonderebilmek icin... iki satirlik uc bes makalelik oylesine actigim siteye onay aldigimi hatirliyorum ama yok simdilerde imkansiz gibi.