Üstteki arkadaşın verdiği kodu kullanabilirsiniz. Lakin o şekilde kullanımınız büyük bir ihtimalle istediğiniz işi yapmayacaktır.

Çünkü googlebot'larının genellikle user_agent'i Googlebot içerir. Yani baş harfi büyüktür.

bkz: https://support.google.com/webmasters/answer/1061943

"strstr" fonksiyonu büyük küçük harfe duyarlıdır, googlebot'u Googlebot'a eşlemeyecektir. Büyük küçük harfe duyarsız hale getirmek için, "stristr" kullanın.

Edit: Üstteki arkadaşın kodu çalışacaktır, hızlıca geçtiğim için strtolower'a hiç dikkat etmemişim. Lakin gene de ekstradan küçültme yapmak yerine direkt "stristr" kullanmanızı öneririm.