Merhaba sabahtan bu yana hesabım da garip bir durum var 2 faktör dogrulma olmasına rağmen mobil den giriş yapıyorum sonra kendiliğinden atıyor 2 faktör devre dışı kalıyor tekrar giriş yapmak istedigim de ekran görüntüsün de oldugu gibi hata veriyor şifreyi sıfırlamak zorunda kalıyorum bugun 3 kere şifre değiştirdim sorun nedir sizin de başınıza geldi mi yada başka bir sorun mu var @Coskun; bununla alakalı mail de gönderdim sabah