Neden r10 yoneticilerin zoruna gidip konumu siliyorlar kimse anlamıyor etmiyor çalıntı hesaplarin satışı yasaklansin ilk mail olmayan hic bir hesap satilmasin ama malesefki r10 buna izin veriyor