Upvote adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İroni sezdim ama teşekkürler

Ülkeye döviz sokmak iyidir, yanlış motive etmeyelim yeni başlayacak insanları +

Başarılarınızın devamı +
ironi tabiki, ben bakıyorum kategorideki herkese eksiksiz yardımcı olurum tek tek yazarım, ama senin mesajlar gibi bilmeden yanlış cevap gelirde onu savunursa uğraşacak hiç zamanım olmaz başarılar der geçerim, ing hesap alan adamlara pm atta sor öğren, neden alıyorsun de, önce payooner ile vergi ödememek için, altın yada btc alarak adsense kazancı gözükmemş oluyor, hesaba Google Ireland xxxxx şeklinde bir giriş olmuyor, hemde yabancı hesaplar daha geç banlanıyor. Bu sebeplerden ötürü alıyorlar. Öğrenmiş oldun, veyahut savunmaya devam edebilirsin tezlerini, başarılar deyip geçme sebebim bunları yazmamaktı ama yine yazmış olduk

UK ADS hesapları ay sonu dolar daha yüksekse kur farkından ötürü yüksek gelir sadece, şuan 8,50 seçim bitti beklenti düştü dersek 20 gün sonra 7,50 olursa bu seferde zarar eder. bilemezsiniz UK hesap kazandırır algısı yanlış