spam denetimi oldukça gelişmiştir ben eskiden gmailden 20 şer 20 şer atıyordum şu an 5 te fazla atamıyorum onda da her postadan sonra modemi açıp kapatıyorum toplu mail bazı ülkelerin yasalarına göre suç teşkil ediyor firmalar da buna göre güvenlik duvarlarını geliştirmekteler hele yandex inki oldukça gelişmiş bir spam denetimi vardır bunu aşıp toplu mail atabilmen çok zor bir de bunu yandex kurumsaldan yaparsan domainin banlanır