Konu maxigeyikte olunca her istediğimizi yazabiliyor muyuz böyle? Ya da gerçekten geyik bir konu var da ben mi anlamadım?
Eğlencesine takılıyoruz öyle. Ha geyik konusu ise Amerikadaki seçim bitince Bitcoin 20.000 dolara fırlayacak diyenlerle alakalı bilmek istiyorsanız eğer.