Bir kaç ay önce yazılım üzerine bir blog kurmuştum (wp) hitleri çok çok kötü değildi. Fakat az denebilirdi. İyi olan kısmı bana göre tbm si yüksekti. Genelde 0,35 kuruştu. Belki bir fikir olur diye söylemek istedim. Sitede 22 adet makale vardı.