onur17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumdan başka arkadaş da aynı şeyi söyledi 1 ay olacak hala açılmadı. Şimdi de süre belirsiz diyor. Eğer açacağınızdan eminseniz pm gönderebilirsiniz.
Twitter tamamen 1 haftadır hatta hala devam ediyor seçime odaklı şekilde çalışıyor. İlgili ekip çok ağır çalışıyor. Süre vermek imkansız.

Bundan 2 hafta önce 2 hesabı 2 saatte açtık. Dediğim gibi malum ortada.