Alışınca tekrar Windows kullanmak istemezsiniz
daha ilk günden öyle
Hoşgeldiniz Linux dünyasına.. Linux kullanılmaz yaşanır
yaşıyorum bugünden itibaren xd
Windows 10 stabil değil mi, ne tür sorunlar yaşadınız,
aşağıda ki konu da ve kasma lşsans vs çok ugraştırdı. bugün gün boyu linux kullandım çok rahat ve keyifli geldi windowstan sonra en güzeli de driver olayı
https://www.r10.net/driver-sorunlari...post1078463815