Berkay24 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alışınca tekrar Windows kullanmak istemezsiniz
daha ilk günden öyle
uzmanforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hoşgeldiniz Linux dünyasına.. Linux kullanılmaz yaşanır
yaşıyorum bugünden itibaren xd
apo1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Windows 10 stabil değil mi, ne tür sorunlar yaşadınız,
aşağıda ki konu da ve kasma lşsans vs çok ugraştırdı. bugün gün boyu linux kullandım çok rahat ve keyifli geldi windowstan sonra en güzeli de driver olayı
https://www.r10.net/driver-sorunlari...post1078463815