bugün ilk kez linux mint kurdum,
Yaklaşık 13 yıldan beri bilgisayar kullanıyorum ve hep windows kullandım. son bir haftadır üst üste yaşadığım sorunlardan sonra aklıma linux denemek geldi sabahtan beri kullanıyorum ve bu süper bir sistemmiş. ne driver kurma sorunum oldu ne kasma nede başka bir sorun. keşke daha önce kursaymışım. sizinle paylaşmak geldi içimden