Uzun zamandır sloganını hazırladığım, gençleri ve orta yaşı ele alan bir platform kurmak gibi bir girişimim var. Fakat bu girişim sosyal medya kanalı ile devamlılığı olan bir platform olmayacak. Sitesi ve yazdıklarıyla önem arz edecek şeyleri bir arada toplayacak bir gençlik platformu olmasını istiyoruz. ..

Örnek verecek olursak ''Onedio'' gibi interaktif ve dolu bir platformu oluşturmayı düşünüyorum. Bu platform'da genel amaç ve genel olay ''gençlerin sesi'' olarak ele alınacak. Genç kesimin tamamını buraya çekerek, istek , dilek, şikayet gibi bir çok yazının bildirimin ve manifestonun bulunacağı bir ortam..

İşsizlik çok - kur malum - gelecek zaten gençlere gelmiyor - üniv. kyk ile borçlandık nasıl ödeyeceğiz bilen yok vs vs...

Bu ve bu türde gençlerin sorunlarını dile getiren her şeyi burada yayınlamak burada duyurmak gibi düşüncem mevcut..

Maaşını dolarla mı alıyorsun, ne alaka kur diyenleriniz olacaktır (!)

Sonuç itibari ile böyle bir gençlik platformu açılsa ve genç kesimini sorunlarının dile getirildiği - sosyal medya çalışmalarının yapıldığı - seslerini ülkeye duyurabilmek için çalışılsa..

Nasıl olur ?