Açıkcası bende de 3 harfli kullanıcı adı var ve bir başka hesaba o ismi kullanmak için cesaret edemiyorum. Çünki şöyle birşey duydum; 3 harfli isimler boşa düştüğünde otomatik olarak kapatılıyormuş. Bu yüzden riske giremiyorum.