Güzel duruyor hocam ben beğendim
Geçişleri bir tık yavaşlatabilirseniz daha iyi olacaktır. Okuyamadan geçiyor
İlk demeniz için oldukça başarılı.
Fakat light efekt için biraz daha çalışmanız gerekiyor. (efekt gidip gelirken sadece yazı ve diğer görsel metaryehller parlamalı)
Gayet güzel, başarılı buluyorum. Fotoğrafınız olmayabilirdi sanki ...
Guzel olmus hocam.saga sola giden beyaz isiga gerek yok bence.
Hepinizin çok değerli yorumlarınız için teşekkürler. Dikkate alacağım.