kejmekan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güzelmiş
Enderbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel duruyor hocam ben beğendim
ekoDerler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçişleri bir tık yavaşlatabilirseniz daha iyi olacaktır. Okuyamadan geçiyor
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk demeniz için oldukça başarılı.
Fakat light efekt için biraz daha çalışmanız gerekiyor. (efekt gidip gelirken sadece yazı ve diğer görsel metaryehller parlamalı)
haber58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gayet güzel, başarılı buluyorum. Fotoğrafınız olmayabilirdi sanki ...
bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Guzel olmus hocam.saga sola giden beyaz isiga gerek yok bence.
wam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yazılar çok hızlı
Hepinizin çok değerli yorumlarınız için teşekkürler. Dikkate alacağım.