Arkadaşlar Selamlar

Kendime şu temayı aldım tüm ayarlarını kurdum ettim demoyu da import ettim ama gel gelelim demodaki yazıları sildim kendi ama yeni eklediğim yazıyı slider kısmına nasıl koyacağımı bir türlü bulamadım bu konu hakkında anydesk yada teamviever ile bağlanıp yada temayı bilen nereden yapılacağı yardımcı olabilecek bir arkadaş var mıdır? Teşekkürler.


https://www.pocodestek.com/