Fatihh41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Neden plesk kullanıyorsunuz ? Ben cyberpanel kullanıyorum, gayet memnunum.
Yıllardır plesk kullaıyorum hocam.Centos home kısmı otomatik yaratılıyor ve 50 GB bu kısmı PLESK kurmadan değiştirmem lazım.Ama türkçe kaynak çok kısıtlı bir türlü becermedim.