Hocam eczaneden konazol veya ketoral şampuan alın. Egzama için verilir genelde ama saç köklerini de besler bununla ilgili bilimsel makaleler de var. haftada 2 kere bununla yıkayın saçınızı. 5 dk bekletip durulayın. 2 den fazla kullanmayın saçınızı kurutur.
Şekil için de osmo extreme wax alın siyah bir kutusu var.
bir de got2b matte sprey alın(mavi gri şişesi var)
Önce waxla şekil verin spreyle tutturun.
Bu söylediklerimin üstüne o saç yağlı gözükürse sıfıra vurun gitsin hocam 😄😄