Merhaba R10, yaklaşık 2 seneyi aşkındır saçlarımı kısa tutmaya çalışıyorum. Öncesinde çeneme kadar uzundu. Uzun ve sağlıklıydı. Asla çabuk yağlanmaz ve sürekli hacimli kalırdı. Fakat 2 sene önce saçımı yanlış kesimden dolayı kaybettim. Hatta belki 3 sene olmuştur. Yanlış kesimden sonra bir daha asla eski gür ve hacimli haline dönmedi. Uzatsam bile döndüremedim. Asıl problemim şekil vermek. En az 10 tane ürün denedim. Saç köpüğü, saç spreyi, mat wax ve en önemlisi mat saç pudrası. Bu ürünleri kullanınca saç yağlı gözüküyor ve sert olduğu için rahatsız ediyor. Saçlarım oldukça ince telli. Şampuanladığımda asla şekil almaz yumuşacık olur ve şekil vermem mümkün olmuyor. Mucizevi birşey arıyorum kısacası. Saçımın yağlı görünmesini çözecek ve hacim kazandıracak bir şey. Aynı problemden muzdarip olup çözüm bulan var mı? Tavsiyelerinizi bekliyorum. Artık çok sıkıldım bu durumdan.