Konum da papara ile ödeme yapacağımı belirttim arkadaş ziraat bank hesabı atmış.
Bende - tic kullanırım yada anlaşalım pazartesi havalesini gerçekleştireyim.
hatalısın ticarette - kullansan da silinir
zaten şikayet konusu açılsa da mod arkadaş anlaşmaya götürür aranızda anlaşıp uğraştırmayın modları konuyla